Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

wtorek, 16 grudnia 2014

READY FOR CHRISTMAS TIME?

MY JUŻ PRAWIE, PRAWIE...

Czas Świąt, tak jak i innych ważnych wydarzeń w ciągu roku, boleśnie obnaża upływ czasu. A...tak jakoś mi się nostalgicznie zaczęło. Później będzie już tylko lepiej :-) Zapraszam na przedświąteczny, pachnący, cieplutki jak korzenne pierniczki... Mniam!
Postanowiłam się przyznać. Co mi tam - nikt nie jest doskonały. Poza tym jak to jest, że wszędzie: w IKEA, w marketach wciąż się z powodzeniem sprzedaje - GOTOWE CIASTO PIERNIKOWE?! Ja w tym roku też skorzystałam i w ogóle nie żałuję. Efekt wspaniały, czasu więcej na zabawę, kuchnia nie tak zapaćkana, jak co roku. A że ktoś posądzi mnie o lenistwo? Myślę, że nasze artystyczne wysiłki w kwestii ozdabiania pierniczków wyrównają tu rachunek :-)
A wy jak w tym roku poradziliście sobie z pieczeniem i dekorowaniem?

ROK TEMU BYŁO TAK






 A W TYM ROKU TAK








SMACZNEGO!

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.