Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 27 października 2013

MY LITTLE HOME FASHION & the winner is...

MOJA MODA DOMOWA & zwycięzcą zostaje...


Chciałybyśmy bliżej się Wam przedstawić. Zapraszamy więc dziś do nas - na nasze szaleństwa domowo-modowe. 
Czy też tak czasem macie, że urządzacie sobie 
przymierzanki i przebieranki, a potem jest też taki dzień, że nic się nie chce i chodzicie "po domowemu"? Czy wiecie, co to "dzień piżamowca"? Czy tu też jest miejsce na modę? 
Nie wiem do końca. Ale zobaczcie zdjęcia, poznajmy się bliżej 
- my, Wy i  codzienna szafa Kalinki :-)

...a dla zainteresowanych i wtajemniczonych - poniżej 
WYNIKI WEEKENDOWEGO QUIZU KATIE BABY!


SPACEREK KALINKI - PO DOMU 


 opaska - Rose & Brothers

body - Pepco


Gdy mamy katarek, zostajemy w domu cały dzień. Co nie oznacza, że rezygnujemy ze stylowych zestawów - wygodnych i wesołych (dla poprawy humoru). A nawet udajemy baletnice! 
No i efekt jest - choć z nosa kapie, 
uśmiech nie znika z twarzy Kalinki.

I love mummy...
bluzeczka - Zara




sweterek - F&F
tunika - Endo

Jest wesoło! 
W domu też sprawdzamy najróżniejsze - czasem dziwne pomysły. Gwiazdki + paski? Nie ma sprawy! 
Uśmiech i...najpiękniejsza stylizacja dnia gotowa :-)

Czy wiecie, co to "dzień piżamowca" ? To taki czas, gdy nikomu nie chce się ubierać, wstawać, wychodzić. Albo celowo tak się umawiamy - dziś chodzimy w piżamach, szlafrokach, dresach! Straszne? Może, ale tak właśnie czasem całą rodziną spędzamy jeden dzień weekendu. I...uwierzcie mi - jest super!



piżamka - Janie & Jack

A innym razem - zobaczcie - zamieniamy się w KSIĘŻNICZKI. 
Oj - to są niezapomniane wieczory...


sukienka 1 - Zara
sukienka 2 - Katie Baby
opaski - H&M


 - NA DESEREK -
WYNIKI WEEKENDOWEGO QUIZU

Przez cały weekend pytałam przyjaciół Katie Baby o różne sprawy związane z ubieraniem dzieci. Nadeszło wiele odpowiedzi. Zaskoczyliście mnie bardzo pozytywnie! Dziękuję, dziękuję , dziękuję. Dużo się od Was dowiedziałam, trochę daliście mi do myślenia. Wszystkie odpowiedzi są dla mnie bardzo cenne. Mam nadzieję, że to nie ostatnia nasza wspólna zabawa! 
A tymczasem (po monitorowanym losowaniu przeprowadzonym przez Kalinkę)
 THE WINNER IS...
Pani  Karolina Lewandowska
GRATULUJEMY SERDECZNIE!!!
Karta z rabatem 30 zł na zakupy w sklepie www.katiebaby.pl 
wędruje do Pani.
(wszystkie szczegóły techniczne podam w wiadomości prywatnej)


Ale...to jeszcze nie koniec. Uśmiałam się nieźle przy niektórych komentarzach. Wykazaliście się poczuciem humoru i fantazją. Muszę to docenić. Szczególnie komentarze 
Pana Siergieja Guzewa 
powaliły mnie na kolana. Gratuluję weny twórczej i dystansu do sprawy oraz świetnego żartu!
Dla Pana mam NAGRODĘ DODATKOWĄ: rabat 30 zł na zakupy w sklepie www.katiebaby.pl w kolekcji wiosna/lato (która dostępna będzie już w lutym)
(szczegóły podam w wiadomości prywatnej)



Mam nadzieje, że wszyscy dobrze się bawili. Zapraszam na kolejne konkursy z Katie Baby
Uff... weekend pełen wrażeń. Domowy, a jednak pracowity i szalony. Zapraszamy już teraz na kolejne stylizacje Kalinki na naszym blogu!

A tymczasem...Kalinka mówi: pa pa pa!
:-)


7 komentarzy:

  1. ooo ,ktoś ma takie samo imię i nazwisko jak ja :D gratuluję :D
    ps . cudowne zdjęcia ,piżamowe najlepsze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie panie Karoliny L. wzięły udział w zabawie!:-) to chyba jakiś znak...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne domowe stylóweczki :)

    My też musimy coś pokazać... ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie piekne zdjecia. Wzystkie takie cieple i radosne. Pozdrawiamy goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiamy i zapraszamy - u nas zawsze milo i wesoło!
    Mama i Kalinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiamy i zapraszamy - u nas zawsze milo i wesoło!
    Mama i Kalinka :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.