Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 6 października 2013

SUMMERTIME DIARY just now.

PAMIĘTNIK Z WAKACJI - właśnie teraz :-)


Pisałam ostatnio, że muszę. 
Z potrzeby serca, z tęsknoty, 
ze złości na brak słońca. 
Właśnie teraz, akurat dziś. 
PRZYPOMNIEĆ SOBIE WAKACJE. 
Czy czujecie jeszcze te zapachy, 
piasek w oczach i pod stopami, 
smak lodów malinowych i gorące wieczory? 
Jeszcze pamiętacie? 
Ja koniecznie chcę niezapomnieć, 
zanim ostatni liść spadnie z drzewa.


Dziś wkładając Kalince kolejny kolorowy szalik i piękną czapę oraz płaszczyk przeciwdeszczowy, uświadomiłam sobie, że
1. Jesień to najlepsza pora dla szaleństwa i zabawy modą.
2. Latem WCALE albo prawie wcale nie myślałam o tym, "jak dziś wystylizuję córeczkę", w czym będzie wyglądała "modowo" i co jest teraz na czasie. Owszem, może wtedy, gdy szłyśmy gdzieś z wizytą lub na jakąś wyjątkową imprezę, a tak... gatki, szorty, koszulki i BYLE WYGODNIE, PRZEWIEWNIE, WESOŁO I SWOBODNIE! Ach...to był czas! 
Wspominać się zachciało...

LETNIE SPACERKI KALINKI







Nasze "stylizacje" tego lata, to głównie szorty, opalacze (uwielbiamy Katie Baby - tutaj). Oj, jak to teraz ma się do swetra cieplutkiego, koca miłego i futerka??? :-)


SUMMERTIME MEMORY MIX 

Powspominamy?...













No niestety - o lecie nikt już prawie nie pamięta. Co to wyprzedaże - też już zapomnieliśmy jak na razie. Zerknijcie do Garderoby Kalinki tutaj - tam jeszcze skarby letnie się zachowały. Można coś fajnego znaleźć na kolejne wakacje. Zapraszam na przykład po te słodziutkie szorty Katie Baby - za darmo! - (i inne letnie cuda też tutaj klik
:)

Wiem, wiem...można postukać się w czoło. Za oknem zimno (oj jak zimno już!), 
mżawka, deszcz albo kapuśniaczek, 
a ja tutaj o wakacjach. 
Musiałam, powspominałam, ogrzałam się tymi zdjęciami, a teraz...cóż - szykuję kolejny ciepły szal - na jutro.



Kalinka wakacjom mówi tęskniące, ale definitywne, 
ostateczne PA PA PA! 
- do następnego lata 
i...następnego (na pewno już całkowicie jesiennego) posta.




5 komentarzy:

  1. przepiekne wspomnienia, rozkoszna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Każdy komentarz nas cieszy, bo dopiero "raczkujemy". Zapraszamy częściej. :-)
      Mama i Kalinka

      Usuń
  2. Ojej ile słońca aż usmiech mi wykwitł na twarzy tyle ciepła w tych zdjęciach i wiadomo modelka przeuroczo pląsa po trawie:) Ja też tęsknie za latem i przeraża mnie nadchodząca zima brrr futerka koniecznie muszę poszukać zarówno dla siebie jak i syna:) A narazie pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiamy również, dziękujemy za komentarz - jest dla nas bardzo cenny. Zapraszamy na kolejne pełne słońca i uśmiechu posty na naszym blogu. :-)
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.