Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

środa, 8 stycznia 2014

KATIE BABY 2014 - PIERWSZY KONKURS W TYM ROKU!!!

KONKURS
KONKURS
KONKURS
for You from Katie Baby



Pierwszy w 2014 roku konkurs z Katie Baby jest 
super PROSTY i super ATRAKCYJNY!
ZASADY:
1. Polub Katie Baby na Fb TUTAJ 
2. Udostępnij post konkursowy na swojej osi czasu.
3. W komentarzach na tym blogu, pod tym postem odpowiedz na pytanie: 
Jaki wzór, styl, motyw chciał(a)byś zobaczyć w kolekcji ubranek Katie Baby na zimę 2014??? (przypominam, że futerka, kokardki i blade pastele już były:-)).

ZWYCIĘŻA NAJCIEKAWSZA ODPOWIEDŹ! 
Sprawdzam wszystko dokładnie.
KONKURS TRWA DO PIĄTKU 10.01
...NAGRODA...
???
BON 50ZŁ!!!!

- do wydania w sklepie www.katiebaby.pl
w NOWEJ WIOSENNO/LETNIEJ KOLEKCJI
[kolekcja dostępna pod koniec lutego]

...to co...?- ZAPRASZAM DO ZABAWY
Kto pierwszy, sprytniejszy, dowcipniejszy, bardziej pomysłowy???
Czekamy na propozycje od Was dla Katie Baby!

Mama i Kalinka
:-)

16 komentarzy:

  1. Może tym razem warto wprowadzić "żywe" kolory takie jak czerwień z dodatkami różanymi - np białe róże. Proponuję również kolory neonowe - żółty, różowy, seledynowy połączony z kolorem czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na przekór zimie postawiła bym na motywy kwiatowe ale nie takie kolorowe wiosenne a w tonacji szarości, srebra i bieli takie duże motywy, do tego coś błyszczącego, może srebrny brokat.. tak mi się to skojarzyło z mroźną białą zimą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam taki pomysł który sama bym chciała zrealizować( gdybym tylko potrafiła coś uszyć) .A mianowicie puzzle. Kolorowe kształtne puzzle z pewnością spodobają się dzieciom. A dla nas dorosłych miłym dla oka będzie kiedy to puzzel z bluzki połączy się z puzzlem na spódniczce, w pozycji siedzącej dziecka.Albo zamiast dużych mnóstwo małych kolorowych puzzelków. Na fb jestem jako Karolek Karoluszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na grochy - białe lub czerwone na czarnym tle!
    Na fb jestem jako Paulin Matuszewska

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.należy pozyskać ok 5 Pań drutujących
    2.i wracamy do korzeni do wspomnień z dzieciństwa do ciepłych grubych wełnianych sweterków, kombinezonów , czapek, szalików
    i dużo warkoczy i bardzo dużo warkoczy
    Ech taki wełniany kombinezon mi się śni z warkoczami, a gdyby był jeszcze w paski w kilku kolorach....
    A sweterek z imieniem co Babcia wydziergała kto takiego nie miał???
    Tunika wełniana + legginsy wełniane , getry kolorystyka dowolna
    POKOCHAJMY WEŁNE :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bym chciała groszki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Katie Baby – facet może laik, ale Córcię ma, więc prawi, iż podstawą jest monochromatyczność barw, wygodny krój, znaczony misternym detalem.
    Faktura materiału zwrócona ku wełnie, a jako element wiążący coś ściśle odbijającego dziecięcą radość i zainteresowanie. Czy to narty, czy deska snowbordowa w przypadku chłopca, czy łyżwa w przypadku dziewczynki. Możliwości zaprawdę wiele, a Artysta znajdzie drogę, by podkreślić siłę wyrazu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja proponuję pompony kolorowe dyndające pomponiki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stawiam na motyw ślimaczków..., bo czemu nie? Ślimaczki - wiosenne wędrowniczki, które z przyjemnością zatrzymają się, by opocząć pod dmuchawcem, albo miętą o obłędnym kolorze i "zapachu". :)
    Ślimaczki mają w sobie wiosnę i moc pozytywnego nastawienia: byle do przodu!
    Ślimaczki kochają błękit nieba i ogródki i Pana ogrodnika - bo robi świetną robotę!
    Ślimaczki dobrze się czują w kroplach rosy, bo wtedy są bardzo, bardzo szybkie.
    Ślimaczki są absolutnie fantaślimaczne!
    A dzieciaczki kochają wiosenne ślimaczki! Dlatego widziałbym je z ogromna przyjemnością na rączce, na nóżce, na garderobie uśmiechniętej pociechy!
    Pozdrawiam.
    Irena Krzymińska

    OdpowiedzUsuń
  11. A może motyw ludowy, góralski. Kolorowe kwiaty, pasy. A do tego cekiny i koronka, koraliki, haft, pomponiki . Kolory czerwień, bordo, granat, czerń. Może filc albo zamsz, wełna, bawełna, skóra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja propozycja to inspiracje z całego świata. Niech nie zabraknie czasem motywów orientalnych, etnicznych, wzorów niczym z pałacu sułtana. Ciekawie wyglądałaby mozaika niczym witraż w "soczystych" barwach i grafiki kojarzące się z baśniami. Nietypowe czasem konfiguracje np. Smerfetka z Czerwonym Kapturkiem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tendencje modowe na jesień-zimę 2014/2015 można streścić jednym słowem - surrealizm. Będzie przeważać oszczędna paleta kolorystyczna z dominacją czerni i bieli. Będą surowe formy i kroje. W modzie będzie wzór kratki, ale i moro. Będą skóry, ćwieki, ozdobne zamki i ... frędzle. Modne będzie połączenie struktur dzianych i tkanych w obrębie jednego materiału, obie warstwy dopasowane kolorystycznie. Wyraźną tendencją będą nadruki na tkaninach, ale i hafty.
    Ja nigdy nie nadążałam za modą i nadal tak jest. Ważniejsze dla mnie jest, czy ubranie mi się podoba niż to, czy jest modne. Dlatego zdarza mi się kupować dzieciom ubranka, które będą nosić dopiero za kilka miesięcy lub lat - Katie Baby coś o tym wie :)
    Na kolejną zimę chciałabym ubranka dziecięce z miękkich, miłych w dotyku i ciepłych materiałów - typu aksamity, plusze, flausze, wełna; w pięknych "głębokich" kolorach - czekolada, bordo, malina, granat, zieleń butelkowa, ale i karmel, czernie i szarości kocham zawsze. Nadal będą modne motywy chmur i innych zjawisk atmosferycznych, które mi się podobają, więc chętnie kupiłabym bluzki i sweterki albo rajstopki z kropelkami deszczu albo śnieżynkami albo chmurkami, a nawet trąbami powietrznymi :) Te motywy mogłyby być rysunkowe, ale i w formie nadruków zdjęć. Jeszcze chętniej wrzucałabym do koszyka ubrania z wzorami mniej oczywistymi - jakieś "mazaje" czy formy geometryczne. Ale najbardziej marzą mi się fragmenty rymowanek i wierszy dziecięcych na tkaninach - w formie nadruków albo haftów, ale nie na całej powierzchni ubranka, tylko delikatnie zaznaczone, np. na rękawie, na kieszonce, na kapturze, czy na połowie ubranka.
    Prawda jest jednak taka - jeśli coś innego niż tu opisałam mi się spodoba i będzie wygodne i bezpieczne dla dziecka, to to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie z obniżonym krokiem, wzory zwierzęce:) luuuuuz i swoboda

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.