Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 5 stycznia 2014

WE PLAY PHOTO

BAWIMY SIĘ FOTOGRAFIĄ :-)



Macie w domu stare klisze z bajkami, które wyświetlało się kiedyś na ścianie? Pamiętacie te magiczne momenty, gdy gasło światło, a głos mamy czytał tekst o "Trzech świnkach" lub "Jasiu i Małgosi"? 
Znalazłam w starym pudle takie klisze i stary wyświetlacz...!
Zobaczcie, do czego nas zainspirowały :-)



Do tej stylizacji wykorzystałam koszulę w kratę - chłopięcą. Moja siostra dziwiła się, że ją w ogóle kupuję. A tu - zobaczcie - "mucha"/elegancka kokarda z czarnej wstążki i koronki dodała koszuli takiego szyku, że hej!
Koniecznie dżinsy - nogawki podwinięte, żeby nie było za bardzo serio :-)
No i lakierki - nie ma lepszego połączenia. Kapelusz pożyczony od brata zagościł tylko na dwóch zdjęciach niestety - Kalinka ma problem z nakryciami głowy he he :-0






Znalazłam ten wyświetlacz. Niestety - nie działa. Nawet nie wiem, czy dziś ktokolwiek podjąłby się jego naprawy. Razem z nim w pudełku stare klisze z bajkami: "Trzy świnki", "Jaś i Małgosia", "Czerwony Kapturek". Ja właśnie dzięki nim poznałam te historie. Pamiętam atmosferę  wieczorów, gdy na ścianie (czasem na białym prześcieradle) pojawiały się obrazy, słychać było dźwięk przekręcanej kliszy, a głos mamy czytał bajki. Podniecenie, strach, wypieki na policzkach... 
Czy nasze dzieci znają to uczucie? 
Jak im stworzyć takie klimaty dziś, w dobie internetu i głupawych kreskówek????!!!

Kalina ma:
dżinsy - Zara Kids
koszula - Next
kapelusz - H&M
"mucha"/kokarda - by mama (nie pamiętam już skąd)






Nie macie chyba wątpliwości, że tylko bawimy się fotografią i modą. Nie jestem fotografem, ale z przyjemnością robię zdjęcia tym, których kocham. To takie nasze chwile, nasz pamiętnik. Jestem dumna, że zdjęcia są coraz lepsze. Uczę się...
Do następnego razu!!!



10 komentarzy:

  1. Koniecznie spróbujcie znaleźć kogoś, kto naprawi projektor. Warto - w dobie internetu i głupawych kreskówek - tworzyć dzieciom inny klimat i myślę, że dla nich teraz też będzie to magia!
    Kalinka pięknie wygląda jako dama w ciuszkach Katie Baby, ale ta stylizacja na małego rozrabiaka też bardzo do niej pasuje. Moja Oleńka będzie nosić wiele rzeczy po starszym bracie, więc też będę dodatkami tworzyć wersję dziewczęcą - naszywki, kokardy pod szyję, opaski na włosy itp.
    Jednego mi brakuje w tym wpisie - rozwiązania zagadki z poprzedniego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inne???? :-(
      Pozdrawiamy jak zwykle baaardzo serdecznie!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, uwielbiam te powroty do tamtych lat ...super kreacje, super mała laseczka.

      Usuń
    2. No, wróciłoby się do tych beztroskich wieczorów... ;-)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem młoda ale jeszcze w moim dzieciństwie oglądaliśmy takie bajki , pamiętam że nasz aparat był brązowy, ale gdzie on jest i czy działa to zagadka-trzeba poszperac na strychu u mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.