Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

sobota, 30 listopada 2013

ONE LUNCH IN A FOLKLOR STYLE.

FOLKLOR NA LUNCH


Dziś, gdy wszyscy wróżą i przepowiadają przyszłość, my mamy ochotę na podróż do dawnych czasów. Taką symboliczną - do babcinego kredensu, starych folklorystycznych wzorów, dawnych, sentymentalnych zabawek 
i pysznego jedzonka (jakie spotkać można w niewielu już miejscach). 
Wybierzecie się z nami?




SPACEREK KALINKI - RAZ NA LUDOWO

Wpadliśmy pewnego dnia na lunch do pewnej restauracji w Poznaniu. Znaleźliśmy się w innym świecie. Szczególnie ja poczułam się, jakbym znów buszowała po babcinej kuchni...











Kalinka miała na sobie:
sukienka - Coolclub
rajtuzki - F&F
apaszka - Solar
Sukieneczka jest bardzo wygodna - to delikatny, mięciutki sztruks. Podoba mi się to zestawienie brązowej sukienki w jasne kropki 
z rajtuzkami jasno beżowymi w brązowe kropki. 
Do tego założyłam małej moją apaszkę z Solara 
(kupioną chyba ze sto lat temu, więc świetnie się wpisuje w ten styl, ha, ha). 
Kropki są takie trochę vintage - lubię te klimaty. 
Folklor to może nie do końca nasza bajka, ale tego dnia 
nie mogłam się oprzeć - wróciły wspomnienia z babcinego domu,
 a kredens przywołał wręcz zapach 
i zapomniane smaki dawnej kuchni. 
Czujecie to?




 


Przy okazji - chciałabym Wam polecić świetne ludowe zabawki, które oczarowały mnie całkowicie:
Tam czarują klimatem jak za dawnych czasów :-)
A jedzenie - mniam...


Kalinka raz na ludowo mówi: pa pa pa hej!
Nie zapominajcie o nas. Będą nowości niedługo!
:-)


6 komentarzy:

  1. zdjęcia cudowne ,zresztą jak zawsze ..
    najbardziej spodobał mi się ten wózek ,czy tam koszyczek na kółkach ..choć bardziej na wózek wygląda .ja nigdy nie byłam w takim miejscu . ;)

    pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wózek taki starodawny. Dzięki za miłe słowa. Pozdrawiamy jak zawsze.
      Mama i Kalinka

      Usuń
  2. Kalinka jest prześliczna, a zdjęcia zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za Wasze odwiedziny u nas. Pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia, a w wózku zakochałam się:)
    Zapraszamy do nas http://memoriems.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.