Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

środa, 20 listopada 2013

SIMPLE BUT NICE!

PROSTY, CODZIENNY STYL :-)

Czasem jest taki dzień...
Nic się nie chce, inwencji twórczej do czegokolwiek brak
A już na pewno brak pomysłu na wybór ubranek. Chwytamy wtedy cokolwiek
byle ciepło i wygodnie 
(to chodzi o jesień ciągle). 
Macie tak od czasu do czasu? 
Dziś właśnie jeden z naszych zwykłych, codziennych spacerków 
- simple, ale przecież jakże nice...


Jak wiecie, uwielbiamy kropeczki, futerka i czarny w ilościach symbolicznych.

SPACEREK KALINKI - SIMPLE BUT NICE






Czapeczka nas oczarowała od pierwszego spojrzenia. Choć nie jestem wielką fanką oczek, nosków i innych wąsików na czapkach, ta akurat wydała mi się wyjątkowo sympatyczna. Szczególnie kokardka w kropki - różowa, która fajnie skomponowała się z podszewką kamizelki futerkowej.









czapka - H&M
leginsy czarne - Young Dimension
kamizelka futerkowa - F&F
sweterek biały - KANZ

I jeszcze przy okazji do czegoś się przyznam - dopiero podczas przeglądania tych zdjęć zdałam sobie sprawę z tego, jak ciemne oczka ma moja córcia :-).
 Jakoś tak wyjątkowo się na tych kolorach "odbijają".

To był chyba nasz ostatni jesienno-słoneczny spacerek. Następne ku zimie już się mają. Będą futerka, a jakże, kurtki puchowe, czapy, ale my jak zwykle z kolorów nie zrezygnujemy! Zaglądajcie.
A tymczasem Kalinka...
jak zwykle.....
....pa... :-)




NASZA NOMINACJA DO VERSATILE BLOGGER AWARD!



CIEKAWI??? - uchylamy rąbka tajemnicy (RĄBKA) :-)
Hmmm... no OK - to zaczynamy...

1. Zawsze chciałam być eteryczną blondynką, a jestem - blondynką (niezbyt eteryczną ha ha )
2. Marzę o podróży dookoła świata ( i nie jest to tylko slogan, ale naprawdę marzę!)
3. Nie jestem "matką Polką", "kurą domową", "idealną panią domu" itp. - wręcz przeciwnie - dzieciaki mnie wkurzają, mam dość wszystkiego czasem i rzucam mięsem...
4. Chciałam kiedyś śpiewać - nie wyszło :-(
5. W krótkich spódniczkach zaczęłam chodzić po 30 (wcześniej zawsze twierdziłam, że "mam grube nogi").
6. Podjadam czekoladki Ferrero, gdy nikt nie widzi.
7. Najbardziej brzydzą mnie wszelkie stworzenia, które mają więcej niż 4 nogi, ble!

Ufffffff.......
A TERAZ MOJE NOMINACJE:


Pozdrawiamy wszystkich serdecznie!

3 komentarze:

  1. no a my WAS właśnie nominowałyśmy i co ????
    http://sheismylittleprincess.blogspot.com/2013/11/bedzie-spowiedz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Nie zauważyłam - PRZEPRASZAM BAAARDZO! Takie zamieszanie, bo dostałyśmy też nominację od Mamy Kubusia :-) Ale bardzo, bardzo dzięki! Już zaglądam, wieczorkiem przysiądę do odpowiedzi :-)
      Pozdrawiam .

      Usuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.