Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 24 listopada 2013

SOMETHING YELLOW WE HAVE!

COŚ ŻÓŁTEGO - NARESZCIE!


Żółty kolorem sezonu. To już pewne i przyklepane. Ja jak zwykle, gdy tylko czegoś pojawia się za dużo - mam "blokadę" - boję się, żeby nie popaść w przesadę i nie podążyć ślepo za modą. Dlatego u nas na razie tylko  - ŻÓŁTA CZAPA. Niedługo - zresztą sami zobaczycie -  dołączą do niej jeszcze nieśmiało  żółte spodnie
Co z tym żółtym??? My próbujemy. Chyba trochę już nawet kochamy :-)

SPACEREK MINIATUROWY













Nasza miniaturkowa sesja odbyła się w podpoznańskim muzeum miniatur. Kalinka wydawała się tam taka duuuża :-)
Debiutowała nie tylko czapa, ale też futerko granatowe, które sprawdziło się doskonale tego dnia - tak jakby już trochę... zimowego...

Kalinka ma:
czapka - Zara Kids
futerko - Marks&Spencer
rajtuzki - F&F






A taka "czapa" do kompletu pasuje?
:-)

No - to: żółta czapa na zimę jest, żółte spodnie czekają na swoją kolej i swój dzień, my szykujemy się na przywitanie zimy, a Kalinka mówi tymczasem: pa pa pa!!!
Do następnego...


13 komentarzy:

  1. Hej już jesteś w bazie :)
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz któryś z blogów kosmetyczny lub kulinarny i oczywiście wkleisz banerek u siebie z podlinkowaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Tak zrobię. Pozdrawiam serdecznie i zawsze zapraszam! :-)

      Usuń
  2. Czapa świetna!! Ja również mam zamiar kupić Gagatkowi musztardowe gatki, ale dopiero jak wrócę do domku, bo w PL nie znalazłam :(

    http://glamourmamablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę miała u siebie cudne spodenki żółte - musztardowe , ale dopiero na wiosnę (od lutego tak). Zapraszam zawsze! Fajnie, że zaglądacie do nas. My do Was też często :-)
      Mama i Kalinka

      Usuń
  3. Ale cudna czapa, a ja mam podobną ale miedzianą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapa jest naszym hitem na tę zimę i z tym granatowym futerkiem będzie zestawem sezonu :-)
      Pozdrawiamy i dziękujemy za odwiedziny.
      Mama i Kalinka

      Usuń
  4. nie no kalinka mistrzostwo świata w tej czapencji :)
    (a wy z poznania jesteście?? bo to blisko nas! czy tylko taki wypad?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z Poznania! A co? Kawka? :-)

      Usuń
    2. to rozumiem, że w sobotę lecicie na targi młodych projektantów ?
      ja bym chętnie się wybrała, ale nie wiem czy tata eR będzie miał ochotę
      my z kościana więc poznań w sumie rzut beretem
      a kawka zawsze mile widziana, szczególnie w miłym towarzystwie

      Usuń
    3. Nie lecimy, bo chore! :-(
      A jak będziecie w Poznaniu to krzyczcie - na kawkę zapraszamy !

      Usuń
  5. OOOoooo!!! Przesłodka jest Kalinka :D Jak moja Blankabyła jeszcze maleńka, marzyły mi się żółte śpioszki. I niestety ich nigdzie nie dostałam... Dla dziewczynek króluje róż w każdym niemal odcieniu i cięzko kupić coś odbiegającego od tej gamy kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, prawda - ja ciągle wysilam wzrok w różnych sklepach, żeby znaleźć coś fajnego niekoniecznie różowego. Chociaż całkowitą przeciwniczką różu nie jestem - gdy ma odcień taki przygaszony, blady to nawet fajnie wygląda. A ostatnio faktycznie naszym hitem jest żółty i granat. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy na nowości już niedługo u nas.
      Mama i Kalinka

      Usuń
  6. Taką żółtą czapę, to i ja bym z chęcią nałożyła ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.