Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

wtorek, 17 grudnia 2013

CHRISTMAS SURPRISE BY KATIE BABY

ŚWIĄTECZNA NIESPODZIANKA 
OD KATIE BABY
!!!

SZYBKA ROZDAWAJKA.

Szorty szare w kropki. Hit lata i zimy! Rozmiar 86 - do rozdania TERAZ, JUŻ, NATYCHMIAST.
Dostanie ten, kto: 
*** napisze najciekawszy komentarz pod postem "Royal Christmas shopping": TUTAJ na naszym blogu. 
*** udostępni ten wpis na swojej osi czasu 
Wynik ekspresowy. JUTRO WIECZOREM.
Zapraszam do zabawy - szorty są cudne :-)
START!

www.katiebaby.pl i www.tip-styl.blogspot.com



7 komentarzy:

  1. A ja wczoraj zamówiłam, bo od dawna się do mnie uśmiechały :(
    [ale mniejszy rozmiar, to może i o te powalczyć?]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie! A co? A te nam zostały w "szafie" po wczorajszych porządkach, więc rozdajemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kropkowe gatki dla super Majtki. Anna Konieczna
    annakonieczna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorteczki-kropeczki dla małej laleczki :)
    Kamila Stochaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie brałam udziału, bo porteczki choć urocze, to na moją Julię - 5-latkę - za malutkie :) Gratuluję laureatce :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.