Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 23 lutego 2014

BABILĄD POZNAŃ - WE WELCOME

BABSKIE SPRAWY W POZNANIU

Dziś szybki post. Gorąca relacja prosto z Babiego Targu 
w Poznaniu. Kto był? My! 
Pokażemy Wam, co się tam działo, no i nasze łupy :-)




Babi Targ to impreza odbywająca się cyklicznie. Możecie tam sprzedać wszystko to, co wydaje się już niepotrzebne, przyciasne ;-) lub po prostu wam się znudziło albo kupić różne cuda i perełki. Ja wybrałam się tam pierwszy raz bez określonego celu; chciałam się rozejrzeć, może coś "ustrzelić", ale nic konkretnego nie miałam na myśli. 

Mówiąc krótko i na temat: łowy udane: sukienka Burberry za grosze, żakiet H&M dla Kalinki, buty dla mamy no i jakieś tam drobiazgi. Ale sama impreza...cóż - dla baaaaardzo szybkich, cierpliwych i wytrwałych, hardcore dla poszukiwaczek okazji, resztę zostawiam Waszej wyobraźni :-) Miły akcent? Kawka z siostrą w cudownej kawiarni na dachu o swojskiej nazwie - Świetlica! 
A oto krótka relacja foto:

Przeciskamy się - byle do przodu...

Może coś dla mamy :-)

Nic tak nie uprzyjemni walki o łup, jak kawka w miłym towarzystwie!

Kawiarnia Świetlica - na dachu Zamku

Haaaaaa!

Nasza ulubiona klasyka. Beże, czerń, biel - na wiosnę będą w sam raz. Dodatki planujemy obowiązkowo trendy, ale klasyka zostaje w naszej szafie.

Dla ciekawych informacja: kolejny Babi targ w Poznaniu - 15 marca: Wietrzenie szaf dziecięcych! To coś dla Was???
Zapraszamy.

I nie zapomnijcie, że u nas niebawem NOWE STYLIZACJE - WIOSENNE!
Czekamy tutaj :-)

3 komentarze:

  1. Szafingi nie są dla mnie - ja muszę przymierzyć ubranie, bo rozmiar rozmiarowi nierówny, a często mi się zdarza, że mój rozmiar, a nie pasuje:( Ale wiem, że można upolować perełki. Sukienka Burberry - piękna, buty - jestem bardzo na tak i bardzo interesująco wygląda ta czarno-biała bluzka (?) z zaokrąglonym białym kołnierzykiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się okazało, ja też nie przepadam, ale potraktowałam to przeżycie jako eksperyment psychologiczno-społeczny - a że przy okazji coś tam ustrzeliłam za symboliczne 5zł - to już inna sprawa :-) ;-0

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    łowy faktycznie udane :) Może spotkamy się 15go, bo też planuję tu być.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog : http://mojedziecko-mojsyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.