Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 9 lutego 2014

IT'S PARTY TIME!

NASTROJOWO, LUKSUSOWO 


Skojarzenie: baśń o Kopciuszku, magiczny czas przygotowań do balu, lustro i to, co po drugiej stronie... Tak właśnie chciałam, by wyszły te zdjęcia. Zapraszam na sesję nastrojową, trochę luksusową - z perłami i elegancką sukienką w roli głównej.









Kalinka ma:
sukienkę Katie Baby
rajstopy - od Babci no name
perły - od Mamy

To jest taki magiczny czas, gdy córeczka przegląda się w lustrze i gdy zachwycona koralami mamy ewidentnie daje znać, że z niej kobieta wyrośnie. Błysk w oku na widok naszyjnika z kamieniem i szperanie w pudełku pełnym bransoletek z wypiekami na twarzy. Poznałam to teraz, gdy mam córkę - bezcenne!

Sukieneczka w drobne kwiatki jest niezastąpiona - sprawdziłam - pasuje do wszystkiego (przeżyła już zarówno dzień w żłobku, wypad do babci, jak i eleganckie przyjęcie). Zestawiałam ją z ciepłym beżowym swetrem,a tutaj z luksusowymi dodatkami i lakierkami. Wiem, że kwiaty będą hitem wiosny i lata - must have w każdej szafie. Ta sukienka pochodzi z kolekcji zimowej Katie Baby, ale wyprzedza trendy - w szafie Kalinki na wiosnę będzie jak znalazł!
Znajdziecie ją TUTAJ





 

A na marginesie INFO dla Was: od jutra w Garderobie Kalinki WIELKIE PORZĄDKI, więc w tej zakładce znajdziecie cudne firmowe ubranka z poprzednich sesji i nie tylko do sprzedania za grosze. Będą też zestawy do oddania za darmo! Zapraszam do Garderoby Kalinki już niebawem!

...do następnego!
:-) :-) :-)

13 komentarzy:

  1. czekam na te zestawy z mila checia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro zabieramy się za wstawianie na stronę - zdjęcia już zrobione , tylko czekać :-)
      Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  2. Cudna modeleczka w pięknej sukieneczce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa baaardzo :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. oo i jak tak na Nią patrzę, to mi trochę żal, że jednak Dwa Boberki mam w domu :P:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym - sama miałam dwóch takich przez 14 lat w domu, a teraz...właśnie takie cudo mam. Nic straconego więc! :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Zwróciłam uwagę na tę sukienkę w "Amazing Session Day" i "Part 2 - still amazing". Pięknie wyglądała z długim szarym swetrem Katie Baby. W dzisiejszej stylizacji też prezentuje się pięknie.
    A skąd Kalinka ma tę cudowną spinkę do włosów?
    Do "Garderoby Kalinki ..." zaglądam bardzo często, wreszcie się zapełni, więc jutro będę obowiązkowo przeglądać cudeńka. Mam tylko jeden problem - sporo młodszą od Kalinki córkę, co oznacza, że nie mogę być pewna, w której porze roku osiągnie wymagany rozmiar, żeby nosić ciuszek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze: w Garderobie pojawią się ciuszki już od rozmiaru 68! Także może coś fajnego dla siebie znajdziecie :-) Polecam. A spineczka - kapelusik...nie wiem czy mogę to powiedzieć, czy to nie wstyd, ale - znalazłam ją w sklepie "u Chińczyka" do którego nie wchodzę prawie nigdy bo dla mnie śmierdzi tam chemią, ale gdy mój syn mnie tam zaciągnął po jakieś karty piłkarzy czy coś takiego, zobaczyłam spinki/kapelusze małe i duże po 3 zł. Nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji ;-0
    Pozdrawiamy serdecznie Ciebie i Córeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też unikam "chińszczyzny" w rzeczach dla dzieci, ale niestety tak zupełnie się nie da:( A co do chemicznych zapachów, to jest to chyba znak rozpoznawczy chińskich produktów - kiedyś weszłam do sklepu Pepco, który otworzyli na moim osiedlu, śmierdziało tak mocno, że oczy szczypały, współczułam sprzedawczyniom, które tam muszą siedzieć cały dzień, myślę, że to może być niebezpieczne dla zdrowia.

      Usuń
    2. Dokładnie - to na pewno JEST niebezpieczne! Ja kiedyś nieopatrznie kupiłam klapki na basen w chińskim sklepie i...wyrzuciłam tego samego dnia, bo nawet w drodze na basen w samochodzie nie dało się oddychać. :-) Ubrań tam nie kupię więc nigdy!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nastrojowe zdjęcia. Te korale dodają uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe komentarze zawsze w cenie ! Pozdrawiamy serdecznie :-0

      Usuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.