Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

wtorek, 13 maja 2014

FIRST STEP TO SUMMER

GOTOWA NA LATO (prawie:-)

Wyżywam się wreszcie! Po 12 latach wybierania spodni, spodni, spodni, koszulek, koszulek, koszulek... nastał czas prawdziwych łowów na dziale dziewczęcym 
:-)
Zobaczcie nasze zdobycze. Kalina gotowa na pierwsze oznaki lata.
Niczego nie ujmując mamom chłopców, (sama nią jestem i to podwójną) muszę niestety stwierdzić, że zakupy garderoby w dziale chłopięcym i dziewczęcym to nie to samo. Jasne - teraz już propozycji dla małych elegantów i łobuziaków jest sporo, firmy ścigają się, żeby tę "męską" część zadowolić. Jednak ja po 12 latach wybierania ubrań dla dwójki facetów muszę stanowczo stwierdzić - teraz dopiero się realizuję!!! :-)
Wynagradzam sobie swoje dzieciństwo? Kupuję za dużo sukienek po latach "spodniowej" nudy? Może. Jestem za dziewczęcością, delikatnością i...żeby to było jasno i wyraźnie widać! (taka mała aluzja do "brodaczek").
A to nasze łupy z Zary i H&M.










My zabieramy się powoli za przygotowywanie letnich stylizacji, a dla Was mam zapowiedź sesji "komunijnej" Kaliny (gdzie wystąpi oczywiście w roli gościa). Zgadniecie, co będzie głównym elementem tej stylizacji???
.........


Do zobaczenia niedługo.
Będzie też KONKURS!

8 komentarzy:

  1. Łowy udane! Część z tych rzeczy chętnie kupiłabym w rozmiarze dorosłym - dla siebie (koszulki
    z motylkami <3).
    Na stylizację z tutu czekam z niecierpliwością, bo sama mam w planach wystroić córkę na imprezę rodzinną, a nie mam pomysłu z czym połączyć tutu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja taką szałową spódniczkę połączę tylko z czymś naprawdę prostym i delikatnym, bo inaczej efekt byłby przesadzony. Mam nadzieję, że Kalina pozwoli sobie zrobić fajne zdjęcia przed wyjściem na komunię do kuzyna :-0 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra do tutu musi być skromna, bo inaczej byłoby zbyt strojnie. Mam tylko problem z jakiego materiału powinna być bluzka/body, wydaje mi się, że bawełna t-shirtowa może źle wyglądać? Tutu jeszcze nie kupiłam, więc trudno mi sobie wyobrazić właściwy zestaw. Dlatego mam nadzieję, że Kalinka zachowa się jak profesjonalna modelka i zapozuje do zdjęć :D

      Usuń
  3. Aaa cudne rzeczy :) Ja już się nie mogę doczekać ciepła, bo pół szafy czeka :)
    Napisałam Ci wiadomość na FB na priv (sprawdź inne) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łowy, a tutu chce na niej zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję na piękna sesję w pełnym słońcu, a tu...lipa! chyba trzeba będzie coś zorganizować przy sztucznym świetle, bo na słońce w niedziele się nie zanosi |:-)

      Usuń
  5. Pięknie :) My też kompletujemy garderobę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.