Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

sobota, 17 maja 2014

AMAZING SKIRT FOR THIS GIRL

Niezwykła spódniczka na wyjątkową okazję.

Jutro specjalny dzień - rodzinne spotkanie, komunia ulubionego kuzyna, dużo dzieci...oj - będzie się działo! Zobaczcie, jaki zestaw przygotowałam dla Kaliny na tę okazję.
Niestety zdjęcia musiałam zrobić w warunkach domowych, gdyż:

po pierwsze - na jutro zapowiadają deszcz, więc Kalina wystąpi w płaszczyku
po drugie - dziś też padał deszcz, więc zero szans na zdjęcia w świetle dnia.

W tej stylizacji najważniejszy jest umiar. Spódniczka tiulowa jest tak efektowna, że dominuje w całym zestawieniu. Do niej dobrać mogłam już tylko proste body z kołnierzykiem i opaskę z tiulowym kwiatem (chociaż nawet tutaj zastanawiałam się czy nie za dużo tego tiulu). Cóż - zobaczcie efekt.


 Kalina ma:
spódniczka - Moja manufaktura
body - Cocodrillo
opaska - Cocodrillo



My się jutro modlimy i bawimy, a Was zapraszamy na kolejne posty :-)

2 komentarze:

  1. Ślicznie! Opaska z tiulem jak najbardziej pasuje.
    Poszukam też coś w tym stylu dla mojej Oli, tylko w zdecydowanie mniejszym rozmiarze, bo takie tutu sięgałoby jej chyba do kostek.

    OdpowiedzUsuń
  2. I sprawdziła się też w praktyce (przyznam, że trochę się o to bałam).

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.