Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

wtorek, 1 lipca 2014

WELCOME TO THE TERRACE

NA NASZYM TARASIE

Czasem pogoda odstrasza od spacerów. Wtedy - przynajmniej dla nas - niezastąpiony jest taras, który od wiosny do lata jest dosłownie dodatkowym pokojem, gdzie toczy się życie :-)
Zapraszamy do naszego mini-ogródka!
Taras ma niestety to do siebie, że pracę nad jego wyglądem trzeba właściwie zaczynać co roku od nowa. Ale z drugiej strony - daje to możliwość corocznych zmian i motywuje do inwencji twórczej. Ja w tym roku - przyznaję - włożyłam sporo pracy, by mój taras upiększyć, a przy tym dzielnie pomagała mi Kalinka. Chciałam osiągnąć efekt lawendowo - prowansalski na miarę oczywiście swoich możliwości. Udało mi się?









Tak się złożyło, że dużo kotów w tym poście. Ha ha - dopiero się zorientowałam :-) 

sweter z kotem - H&M
trampki z kotkami - Auchan (uwierzycie?!)
kot - rosyjski Iwan 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.