Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

poniedziałek, 23 czerwca 2014

ONE BIG ADVENTURE

PRZYGODA ŻYCIA

Zaczęła się 15 lat temu... Trwa do dziś, a po drodze zdarzyły się dwie kolejne :-) Szalone, wszechogarniające, ekstremalne, jedyne sensowne - dzieciństwa moich dzieci - wielka kilkunastoletnia (przynajmniej) przygoda!
Zapraszam na WYJĄTKOWY dla mnie post.





Dziś zupełnie inaczej. Dla mnie wyjątkowo. Koniec czerwca to potrójne urodziny: moje, mojego wielkiego syna i malutkiej córeczki. Taki czas myślenia o przyszłości, wspominania tego co było, przyglądania się im, jak rosną no i refleksji o upływającym czasie. Szczęście i coś jakby żal -  właśnie te uczucia towarzyszą mi zawsze w tym czasie.
Chciałabym Wam dziś pokazać kilka zdjęć, które moim zdaniem oddają atmosferę przygody, jaką jest dzieciństwo - przy okazji udało mi się trochę cofnąć pamięcią do swojego. A Wam??? 
 Czy ktoś dziś jeszcze plecie wianki?











Całuski na pożegnanie. I...do następnego!

4 komentarze:

  1. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA CAŁEJ TRÓJKI!!!
    Zdjęcia piękne, aż mam ochotę na piknik i plecenie wianków - ciekawe, czy będę jeszcze umiała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, cudeńko, cudeńka,...piękne zdjęcia, jak zwykle powalasz wyzwalaniem nastroju, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.