Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 1 czerwca 2014

SWEET COLOURS

KOLOROWE SŁODKOŚCI

Z okazji Dnia Dziecka życzycie spełnienia kolorowych marzeń, uśmiechu, wielu niesamowitych przygód, radości i słodkości... Ale ja właśnie dziś zastanawiam się nad sensem pewnych spraw.
Zapraszam na trochę kolorów okraszonych odrobiną goryczy, a właściwie garstką refleksji.
Słodko - gorzki. Tak właśnie określiłabym nastrój dzisiejszego posta. W końcu nie zawsze musi być wesoło i skocznie, bo nie zawsze jest tak w rzeczywistości. Choć, czytając większość blogowych wpisów, mam wrażenie, że wszędzie i u wszystkich świeci słońce, dzieci są permanentnie uśmiechnięte, a mamusie tryskające energią 24 h. Cóż...ja przyznaję, że ostatnio ciągnę nosem po ziemi, padam na twarz i mam dość: bloga, dzieci, codziennych zmagań i chwilami samej siebie. 
Czy jestem wyrodną matką?!

Może to nieodpowiedni moment. 
Może komuś zepsułam humor przy tak radosnej okazji. Trudno. 
Na osłodę dla siebie i dla tych, którzy z okazji Dnia Dziecka też życzą sobie odrobiny spokoju 
- letnia, słodka chwila z Kaliną. :-)



 sukienka: Catimini
skarpetki: H&M
spinka: Claire's


Uśmiech dziecka osuszy jednak każdą łzę :-)




Życzymy Wam więcej radości niż goryczy, więcej miłości niż smutku, więcej przyjaźni niż samotności, więcej ciepłych, słonecznych i pięknych dni!
Mama i Kalinka

4 komentarze:

  1. Kalinka jest mega fotogeniczna, każdy ma czasem dosyć... nawet najsilniejsza osoba, jaką bez dwóch zdań jest mama. Ale ja gdy mi źle, spojrzę na Julkę i siły wracają, a jak zobaczy że mam smutną minę przyjdzie zrobi ajka, utuli i jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Jak to dobrze przekonać się , że jesteście wciąż tu z nami i...że też czasem macie dość :-) Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  2. Wbrew pozorom, matka to nie cyborg, więc ma prawo mieć lepsze i gorsze chwile, być zmęczona, mieć dość, ale matka to taki człowiek, który bardzo szybko się regeneruje pod wpływem dziecięcego uśmiechu/całusa/przytulaska/czułego spojrzenia itp. itd.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.