Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

poniedziałek, 10 marca 2014

NEW!

NOWY KONKURS

i...to już naprawdę wiosna :-)

Nasz nowy konkurs jest taki, jak dzisiejsza stylizacja, więc...zapraszam na jedno i drugie.

Pozostajemy w klimatach książkowych. Jakoś tak się składa, że ostatnio wokół książek wszystko się u nas kręci. Targi książki dla dzieci i młodzieży w Poznaniu były dużym wydarzeniem, które przy okazji stało się pretekstem do, po raz pierwszy w tym roku, zaprezentowania nowej, kwiatowej stylizacji. Zupełnie bez wyrzutów sumienia, pewnie i kategorycznie wkraczamy w nowy, wiosenny, pachnący sezon!
 Zdejmujemy kurtki!






K jak Kalinka :-)






A co tam...trochę się pochwalić też można :-) :-) 


TERAZ KONKURS!
Mam nadzieję, że wprowadziłam Was w klimaty kwiatowe. Konkurs będzie właśnie w tej tematyce. Oto zasady:

1. Wybierz sukienkę Katie Baby, która najbardziej Ci się podoba. (Napisz numer i dlaczego właśnie ta - w komentarzu pod tym postem).

2. Na stronie katiebaby.pl wybierz dla siebie NAGRODĘ 
(T-shirt dziewczęcy lub chłopięcy z dostępnej oferty) i PODLINKUJ w swoim komentarzu.
3. Polub Katie Baby na Fb TUTAJ
4. I...czekaj na wyniki konkursu i swoją NAGRODĘ!

Konkurs trwa do 13.03 i zakończy się w godzinach wieczornych.
Nagroda - wybrany T-shirt dziewczęcy lub chłopięcy z aktualnej oferty sklepu.
Wyniki ogłosimy na blogu i Fb.

ZAPRASZAM DO ZABAWY! CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE. 
 Kolejne wiosenne stylizacje na naszym blogu już niebawem :-)

21 komentarzy:

  1. Sukieneczka numer 1 bardzo mi się spodobała, bo lato mi przypomniała. Łąkę pełną kwiatów ... kolorową, radosną, pełną ciepła i energii. Sukieneczka jest wspaniała na co dzień i od święta będzie cudnie wyglądała.
    Wybieram http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-biala-5024-4-rozm-98-122

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka nr 2. Dlaczego? Stylowa, dziewczęca, kobieca, idealna dla małej damy. Delikatna, z koronką... Uwielbiam takie. A zarazem słodka, dziewczęca, ten kwiatuszek to idealny element dziecięcy. ;)
    http://www.katiebaby.pl/bluzka-chlopieca-biala-5209-1

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka numer 3 najbardziej mi się spodobała.
    Piękny krój, rozkloszowany ku dołowi sprawia że dziewczynka może tańczyć i czuć się jak prawdziwa tancerka. Idealne połączenie kolorów czysta i biel i róż którą małe dziewczynki tak uwielbiają. Dodatkowo duży kwiat który dodaje uroku całemu strojowi i sprawia że czuć wiosnę z daleka.

    Wybieram : http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-koral-5024-1-rozm-98-122

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako że nie samymi konkursami człowiek żyje, chciałam zapytać o książkę :) Pani Joanno, wiersze? proza? o czym? i dlaczego? Okładka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie najbardziej podoba się sukienka nr 5 :D (czyli ta: http://www.katiebaby.pl/sukienka-dziewczeca-zielone-kwiaty-5003-3-rozm-74-92). Wystarczy spojrzeć i słów nie potrzeba :)

      Usuń
    2. Pani Justyno. Wielkie dzięki za mile słowa. Poezja moja, książka wydana jakiś czas temu. Ilustracje pani Butlewskiej - znanej ilustratorki. Poezja o...miłości oczywiście :-) Na razie moje jedyne dokonanie w tej dziedzinie, ale...cóż - może będą kolejne :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Gratuluję i podziwiam za tyle różnych aktywności w życiu!
      Może zaprezentuje Pani trochę więcej tej książki tu na blogu kiedyś?

      Usuń
    4. Dziękuję. W sumie - jakiś pomysł mi Pani podsunęła. Muszę się tylko zastanowić jak to "ubrać". Może jakiś post dla mam tylko??? Zobaczymy :-)

      Usuń
  5. O tak, my też już wiosenne stylizacje wprowadzamy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie sukienka nr 4
    Zwiewna powabna, nie krępująca ruchów, już widze moją córeczkę biegającą w niej po łące.
    Typowa sukienka na letnie upalne dni dla małej rozrabiary :)

    wybieram http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-amarant-5024-5-rozm-98-122 roz.98

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie podoba mi się sukienka nr 1 - to taka kwiatowa baśń, pełna ciepła, treści i ważnych emocji.
    W takiej sukience...chodzić boso mogę, niekoniecznie mając lat tyle co moja córka :) (2):)

    http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-biala-z-nadrukiem-rozm-98-122

    Irena Krzymińska

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauroczona sukieneczką numer 4 nadal zbieram szczękę z podłogi. Co za styl, szyk i urok.Krój dziewczęcy modny i wygodny.Nawet się zrymowało:) Piękne kolorowe kwiaty-stokrotki różyczki, są miłe dla oka dla dzieci i dorosłych.Każda mała laleczka z wielką przyjemnością założy takie cudeńko.A co za kolory-przyciągają i cieszą oko. Wiosna nadeszła wraz z tą sukieneczką.Śliczny kołnierzyk nadaje szyku. Jest idealna na większe wyjścia jak i na plac zabaw.A cena niepowala:) Patrząc na nią czuje się ciepło słonecznego wiosennego poranka i delikatny powiew świeżej trawy na łące.
    http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-biala-5010-4-rozm-74-92

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w sukience nr 1 ponieważ jest bardzo wiosenna i dziewczęca. Moja córeczka wyglądałaby w niej cudnie. I jak znam życie chciałaby w niej chodzić co dzień a nawet w niej spać. Jest to sukienka tak piękna że zwraca na siebie uwagę dzięki miłej i przyjemnej a także wiosenno letniej kolorystyce.Moja córeczka dumnie by ją nosiła wszystkim by się w niej prezentowała.
      http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-amarant-5024-5-rozm-98-122
      Karolina Zimowska

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka nr 1 jest wspaniala prosta i piekna. Pasuje na kazda okazje!!! A przede wszytskiem od razu skojarzyla mi sie z pieknym slonecznym dniem na mojej dzialce gdzie rosna sliczne kolorowe tulipany oraz maki. Przy plocie rosna jadalne piekne sloneczniki wyzsze ode mnie. Coreczka przepieknie wyglada w takim krajobrazie otoczonym kwiatami otoczonym prawdziwymi ogrodowymi prostymi kwiatami. Zawsze uwielbiam robic jej zdjecia jak wacha kwiatki i patrzy gdzie lataja motyle. A od czasu do czasu slychac mam uwazaj patrz to pszczola!!!! A tam Gucio :). Wiesz ona ma na nazwisko Gucio. Jak to mowi moja corka :) Wsrod kwiatow ma swoja ulubiona drewniana piaskownice zrobiona przez tatusia, gdzie tylko ja sie bawi mama leci po aparat i pstryka mase zdjec. Zdjecia wygladaja tak ze kucam wokol makow i tulipanow pomiedzy nich widac coreczke bawiaca sie i tak o to wychodzi wspaniale zdjecie gdzie glowna postacia jest coreczka a wokol niej tulipany. Dlatego wybralam te sukienke wywolala we mnie takie wspomnienia gdzie cala rodzina spedzamy wspolnie czas na swiezym slonecznym powietrzu na dzialce ktora jest kolorowa od kwiatow z kazdej strony!!!

    http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-amarant-5024-5-rozm-98-122

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie sukieneczka numer 2 bije wszystkie inne na glowe, moz bezapelacyjny hit. Kojarzy mi sie z sukienkami z lat 20-tych z obnizonym stanem, dodaje uroku, delikatnosci i elegancji, gdy moja corcia podrosnie na pewno nie jedna taka sukienka znajdzie sie w jej szafie ;-) Pozdrawiam ;-) Dominika Drobka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybieram: http://www.katiebaby.pl/bluzka-w-grochy-rozm-80-86-98-104-110-116-122 ;-)

      Usuń
  13. Katie Baby cudnymi sukniami czaruje
    Aż buzia każdej małej damy się raduje..
    Sukienka nr 3 pierwsza wpadła nam w oczy
    Myślę, że swoim czarem każdego zauroczy..
    Oczami wyobraźni widzę moją księżniczkę małą
    W ogrodzie pełnym kwiatów, w tę suknię ubraną..
    Jej biało-różowy kolor pięknie się prezentuje
    Katie Baby ubrać pięknie małe dziewczynki umie..
    Jej dopełnieniem są koronki w kolorze białym
    Całość pięknie się prezentuje-różowym kwiatem przybranym..
    Takie cudo każda mała dama by chciała
    A już na pewno córcia moja mała:)
    Krzysztof S.
    http://www.katiebaby.pl/bluzka-dziewczeca-koral-5024-1-rozm-98-122

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.