Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

niedziela, 30 marca 2014

WHAT HAPPEN...

CO SIĘ STANIE, GDY...

Dziś post o tym, co się stanie, gdy...
- można już zdjąć ciepły płaszczyk
- źle ustawi się aparat i wyruszy na sesję :-)
Ciekawi?


Przyznaję, dzień był wyjątkowo piękny. Chociaż...teraz, mam nadzieję, już do wyjątków nie będą należały takie dni, gdy słońce grzeje w plecy, tak mocno, że płaszcz staje się zbędny. To miał być post o płaszczyku - nowym, cudnym, uniwersalnym , klasycznym trenczu. Jednak już po kilku minutach, wiedziałam - te zdjęcia będą należały do bluzeczki Katie Baby. Zobaczcie sami!
(A...na marginesie- cudny dzień i świetna okazja na piękną sesję. Niestety, te zdjęcia skopałam całkowicie! Dlaczego? Wytłumaczę się z tego za chwilę :-))


Kalina ma:
bluzka - Katie Baby
płaszczyk - H&M
spódniczka - Allegro
buty - Naturino (ciężko będzie się z nimi rozstać :-)

 O co chodzi z tymi zdjęciami? Źle ustawiona czułość i inne parametry w aparacie! Cóż - pośpiech nie sprzyja fotografii, nawet tej baaardzo amatorskiej :-) Tak mi było szkoda tego dnia, słońca i naszych zdjęć, że jednak postanowiłam zrobić ten, może niezbyt udany, post. Wybaczycie?

 Bluzeczkę znajdziecie tutaj: KLIK



Maszerujemy dalej ku wiośnie. Rosną nam pomysły i chęci na jeszcze, lepsze. Tymczasem mówimy Wam: do zobaczenia u nas w następnym poście!
:-) :-) :-)


5 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka, a płaszczyk ...super, super...choć go bardzo mało to dojrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk jest super, ale mam nadzieję, że będzie tylko coraz cieplej. A płaszczyk kto wie może przyda się na chłodniejsze dni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znając nasz klimat, płaszczyk nie raz się przyda :-) Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia, a modelka urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.