Naglówek

Naglówek

Zaczynamy przygodę z modą.


Oto Ona – Kalinka – nasza mała córeczka, na którą czekaliśmy 13 lat. Oto nasze spacerki i przygody z modą. Pokażemy stylizacje dziecięce, które towarzyszą nam na co dzień, a także przy wyjątkowych okazjach. Pokażemy cudne, wyjątkowe ubranka i dodatki. Macie ochotę na kolor, uśmiech, zabawę i modę???
Zaglądajcie do nas – zawsze tutaj czekamy!

środa, 19 marca 2014

SPRING, POWER, SKIRT.

MOC SUKIENKI

W tej sukience jest moc. Wiosna, przebudzenie, energia! Jeszcze trzeba nam tylko wyjść na słońce, ale to już lada moment. A tymczasem zapraszam na..."energy post" z naszego domowego studia ;-)


Nie miałam wątpliwości - to musiała być właśnie TA sukienka. Po zimowych bladych różach i szarościach miałyśmy ochotę na skrajności. Ot - taki protest przeciw ponurościom. No i poszłyśmy na całego. Zresztą - zobaczcie sami.
Sukienka ma wszystko, co trendy w tym sezonie:
- ostre kolory
- motyw kwiatowy
- prostą formę
- wykończenie nawiązujące do folkloru
Czego wiosną chcieć więcej?!








Sukienka - Katie Baby
dokładnie TA
Kwiat we włosach - F&F

Muszę przyznać, że to moja ulubiona stylizacja ostatnio. Potrzebowałam tego: dużo, dużo radości i intensywnych wrażeń :-) Miałam problem z ograniczeniem się przy wyborze zdjęć, więc wybaczcie, jeśli jest ich więcej niż zwykle. Ale właściwie - mocy nigdy za wiele! Prawda?
:-)

Doenergetyzowani?

Przebudzeni?

Rozweseleni?

WITAJ WIOSNO NAM!




Następny post - TYLKO DLA MAM!
ZAPRASZAM NIEBAWEM.

8 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje w tej sukience modelka tylko czekać na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tak bardzo nie mogłyśmy się doczekać, że zaprosiłyśmy ją do domu już. A teraz czekamy na tę prawdziwą :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje w tej sukience modelka tylko czekać na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczka super, Kalinka jak zwykle słodziutka i ten klimat...wiosna, wiosna ....odź!! (jak to powie moja mała królewna), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, myślałam, że ona stoi na trawie, a to dywan taki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaale się cieszę, że udało mi się taki efekt osiągnąć domowym sposobem :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Bardzo ładny blog i urocza mała modeleczka :) Będziemy zaglądać częściej . Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słowa dodają nam skrzydeł. Pozdrawiamy serdecznie i zaglądamy do Was również :-)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś - bardzo się cieszymy. Proszę - zostaw ślad w postaci komentarza. Będzie nam bardzo miło go przeczytać.